
PLEO
PLEO
Helpt bedrijven bij het digitaliseren van hun uitgavenbeheer. In plaats van werken met losse bonnetjes, declaratieformulieren of onoverzichtelijke Excel-sheets, zorgt PLEO voor een volledig geautomatiseerd proces. Medewerkers krijgen een eigen PLEO-betaalkaart waarmee ze zakelijke uitgaven kunnen doen. Na elke betaling ontvangen ze direct een melding in de app om het bonnetje te uploaden – de rest gebeurt automatisch.
Alle uitgaven worden realtime inzichtelijk gemaakt en gekoppeld aan de juiste medewerker, categorie of project. Dankzij koppelingen met boekhoudsoftware zoals Exact Online en e-Boekhouden.nl worden transacties automatisch doorgestuurd naar de administratie. Zo verdwijnt handmatig werk en krijgen bedrijven direct overzicht.
PLEO maakt het eenvoudiger om declaraties, kostenbeheersing en financiële verantwoording volledig digitaal in te richten.
Waarom kiezen voor PLEO?
Bedrijven die willen digitaliseren, besparen met PLEO enorm veel tijd op administratie. Geen papieren bonnetjes meer, geen onduidelijke declaraties, maar een helder, digitaal proces dat naadloos aansluit op de dagelijkse praktijk.
PLEO is gebruiksvriendelijk, snel te implementeren en schaalbaar of je nu een klein team hebt of een groeiende organisatie. Door directe koppelingen met boekhoudpakketten en slimme automatiseringen is het een praktische oplossing voor wie grip wil houden op zakelijke uitgaven én wil blijven groeien zonder extra administratieve lasten.
Expertise
PLEO is specialist in het digitaliseren van zakelijk uitgavenbeheer. Hun expertise ligt in het vervangen van handmatige processen zoals declaraties, bonnenscans en kostenregistratie door een volledig geautomatiseerd systeem. Met slimme betaalkaarten, realtime verwerking van bonnetjes en integraties met boekhoudsoftware helpt PLEO organisaties om financieel beheer eenvoudiger, sneller en foutloos te maken.
Samenwerking Weprocess
Weprocess helpt op dit moment al meerdere klanten met de overstap naar PLEO als onderdeel van hun digitaliseringstraject. Door processen rondom uitgavenbeheer te automatiseren, maken we samen een einde aan handmatig werk en losse declaraties.
Kennismakingsactie!
Speciaal voor Ikwildigitaliseren.nl is er een PLEO actie. Klanten die zich aanmelden via de actieknop krijgen 30% korting op het eerste jaar deelname aan PLEO. Meld je aan via onderstaande actieknop!
Facts:
- Spreektaal
Flexibel
(aangepast aan klantvoorkeur) - Taalvoorkeur
Nederlands & Engels
- Bereikbaarheid
Telefoon, E-mail en Teams/Zoom
- Specialisatiegebieden
Expense management
(Gespecialiseerd in uitgavenbeheer) - Ervaringsniveau
Medior
- Certificeringen
N.v.t.
- Werkgebied
Regionaal & Landelijk
(bijvoorbeeld Randstad, Noord-Brabant, etc.) - Onsite/Remote
Hybride
Zowel Onsite als Remote. - Maximale reistijd
Geen
- Beschikbare uren
N.V.T.
- Duur opdracht
N.V.T.
- Platformkennis
PLEO
- Programmeertalen
N.V.T.
- Integratietools
N.V.T.
- Gebruik van nieuwe technologieën
N.V.T.
- Toekomstgericht denken
Ja
Door het automatiseren van declaraties, bon- en factuurverwerking en het efficiënter maken van administratieve processen. - Stakeholderbeheer
Ja
- Klanttypes
Startups, MKB & Grootbedrijf
- Houding
Probleemoplossend & Adviserend
- Projectmanagementmethoden
N.V.T.
- Procesoptimalisatietools
N.V.T.
- Ontwikkelmethodologieën
N.V.T.
- Flexibiliteit
N.V.T.
- Contractvormen
N.V.T.
- Bedrijfscultuur
Flexibel
- Duurzaamheid
Ja
-
Weprocess en de platformen
Samen bouwen aan het startpunt voor digitalisering en automatisering!Ons doel: het startpunt worden voor het MKB op het gebied van digitalisering en automatisering. Onze platforms bieden nieuwe kansen om nog meer bedrijven te helpen en voorzien van goede oplossingen, leveranciers & experts. Wil je ook het MKB verder helpen naar het next level? Meld je hier aan!
Benieuwd naar soortgelijke IT-experts? Bekijk ze hieronder:
-
Dashly
Dashly helpt bedrijven om al hun data op één plek te verzamelen. Zo krijgen ze snel inzicht in wat er gebeurt en kunnen ze betere keuzes maken, zonder dure of ingewikkelde software. -
DevRev
DevRev.ai helpt softwarebedrijven bij het digitaliseren van klant- en ontwikkelprocessen via één AI-native platform voor support, CRM en productontwikkeling. -
Ecobit Software
Ecobit Software ondersteunt bedrijven bij het digitaal stroomlijnen van informatie. Als AFAS-expert en partner van ELO Digital Office zorgen zij dat data altijd op de juiste plek en het juiste moment beschikbaar is.